02 Jun 2011

Happy Birthday Ayah...



Alhamdulilah... Hari ni 02/06/11 adalah hari ulang tahun kelahiran ayahku yang ke 64 tahun. Walau macam manapun ayahku tetap maintain... nampak segak, bergaya dan muda dari usia sebenarnya... Cayalah ayah... Camne ayah jaga diri..? Ajarlah anak ayah yang dah boroi ni... Aku dah call ayah aku... Aku dah ucapkan Selamat hari jadi... Semoga ayahku akan dipanjangkan umur... Ditambahkan rezeki yang yang melimpah ruah dan halal... Amin... Sayang ayah selamanya...

Ayah,
Kaulah sumber inspirasiku...
Tanpamu... Tiadalah aku...
Tanpamu... Aku tidak mengenal erti kehidupan di dunia ini...

Ayah,
Pahit jerihmu mengerah keringat...
Pahit jerihmu mencari rezeki demi membesarkanku...
Pahit jerihmu menjaga keluarga dengan tulang empat keratmu...
Tidak terbalas walau dengan timbunan wang ringgit dan segunung intan sekalipun...

Ayah,
Aku tahu...
Kau banyak terluka kerana sikapku...
Namun aku akan cuba memperbaiki segala kekurangan pada diriku...
Aku akan cuba membahagiakan ayah sehingga akhir hayatku...

Ayah,
Aku sayang kamu...
Aku cinta kamu...
Aku bangga mempunyai ayah sepertimu...
Yang banyak mengajar aku tetap kehidupan...
Yang banyak mengajarku tentang siapa diriku...

Ayah,
Doaku iring supaya ayah sentiasa sihat dan gembira selalu...
Terima kasih ayah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan